Skolan -Blä!

En vecka sedan förra inlägget och under den veckan har det inte hänt så mycket mer än väldigt mycket skola. Väldigt mycket skola, fast vi hade en dag ledigt i mitten. Den hjälpte inte eftersom på all vår lediga tid så måste vi ändå plugga. Det enda jag gör just nu har något med skolan att göra. Och när det finns något annat att hitta på få måste jag ändå prioritera bort det till skolan.

Det värsta är ändå inte att det är mycket i skolan det värsta är att jag inte vill göra något alls med skolan. Är sjukt skoltrött just nu och orkar inte ens ta tag i saker jag måste göra. Det kommer ju inte bli några större insatser för mig fram till studenten. Suck! Jag vill just nu bara krypa ner i min säng och komma tillbaka till verkligheten om typ ett halvår. Då hade det nog känts bättre. För just nu är allting bara tråkigt och jobbigt

Jaja man får väl se det lite positivt det är sista gången jag gör något sånt här på ett bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0