Redan torsdag

Redan torsdag och det känns som jag inte ens hunnit blinka. Nu är det verkligen full rulle med skolan varje sekund tänker man på skolan. Det värsta är att nu är man som mest skoltrött. Det är så lätt att skjuta upp saker speciellt när deadline är sju år fram! Samtidigt som det är apmycket kvar så säger alla hela tiden att snart tar du studenten och det är inte mycket kvar nu. Men jag kan säga att ni har helt fel för det är sjukt mycket som ska göras till den 7 juni. Jag tror våra lärare har glömt att en månad bara är 30 dagar. Det verkar som fe räknat helt fel och insett nu att det är miljontals saker vi har kvar. Men det gör ju i alla fall att tiden går fort så då är jag snart klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0