Prestera

Långt i mellan varje inlägg.. Tråkigt men vet inte vad jag ska göra tiden bara flyger iväg. Denna veckan har varit jobbig i skolan har fokuserat alldeles för mycket på allt annat och skolan har inte gått mycket tid. Det har gjort att jag kanske inte är jätte nöjd med vad jag prestera i veckan. Förhoppningsvis blir nästa vecka bättre, det är mindre att göra och så jag har tid att fokusera på det som behövs.

Men fast en dålig prestera vecka måste jag säga att det ändå gått rätt bra denna terminen. Nu ska jag bara hålla kvar det två och en halv månad till sen kan jag nog slappna av på riktigt. Nu går det inte riktigt att slappna av för där ligger hela tiden någonting och väntar på en. Jag hoppas verkligen att jag orkar vara på topp terminen ut så jag kan vara nöjd med det jag presterat och nå mina förväntningar. För det är nog det värsta som kan hända att jag inte är nöjd med vad jag går ut med. Så fram tills det är det bara att kötta och ge allt man har. Vila hjärnan ska jag ändå göra ett tag efter så. Hoppas nu bara allt blir som jag vill och att jag gör det jag behöver göra för att nå upp till det jag vill. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0