Kom då!

Denna veckan är inget som det brukar.. Allt är lite annorlunda och inget går enligt rutinerna. Båda bra och dåligt tycker jag. Det är kul att få hitta på lite andra saker, träffa lite andra människor men jag gillar mina rutiner, alldeles för mycket. De flesta gilla förändring, det går spänning i livet och nyfikenhet. Visst är det kul när det händer andra saker men det är rätt bekvämt när allt bara rullar på som det brukar, livet är lite enklare då.

Det som är jobbigt just denna vecka är att det känns som jag har massor men tid men ändå hinner jag inte med någonting. Jag kanske har mer tid än vad jag brukar men denna veckan gör jag andra saker än jag brukar så rent praktiskt har jag mindre tid. Så i morgon gäller det att vara effektiv mycket gjort på lite tid helt enkelt. Om jag vill kan jag men jag vill egentligen inte.. Ajja vissa saker måste göras, exempel skolan som man mycket hellre just nu hade skitit i resten av terminen. Men då blir det inte som jag tänkt mig och kommer vara missnöjd och känna varför gjorde jag inte mer. Men kan inte den tjejen komma nu och pusha på denna tjejen som bara vill att allt ska vara slut. Jaja det är väl inte mer än att kämpa vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0