Fot

Nu vill jag börja spela bandy igen. Snart har det gått två veckor sedan jag skadade mig och kan fortfarande inte springa. Det är riktigt riktigt trist ska jag säga. Jag tänkte att äh det går över snabbt redan nästa vecka är jag hel men nej. Det är inte kul när man inte själv får välja att inte träna. Fast jag gymmar så är det inte samma sak, jag vill springa, kunna gå normalt och röra foten hur som helst utan att det går ont. Men det tar väl ännu längre tid, det är inte meningen att saker ska gå lätt och smidigt. Och jag missar de två sista matcherna på säsongen. Så nu är inte ingen mer div 1 för mig på ett tag..

Jag tror ju alltid det värsta och eftersom jag fortfarande inte blivit bra så tror jag att jag aldrig kommer bli bra och aldrig mer kommer kunna springa. Men förhoppningsvis överreagerar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0