Besked

Idag är dagen jag får redan på lite mer om min framtid. Idag är dagen jag väntat på väldigt länge. Jag kommer jag få reda på mycket. Men än så länge vet jag inget alls. Fast när bussresan tar slut är det bara att sätta sig vid dator och ta reda på det. Jag vet dock inte om jag vill veta för det känns bra att hoppas. När jag väl vet de kommer svaret aldri gå att ändra. Tänk om det inte blir som jag vill men tänk även att det kan bli precis som jag vill också. Än så länge vet jag ingenting.
.
Idag får man också reda på om man kommit in på något av de skolor man sökt. Det är inte lika viktigt men ändå spännande men inte lika spännande.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Det kan också bli så mycket mer än vad du hade tänkt dig.

Ily.

2012-07-15 @ 09:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0