Tre månader

Hur packar man för tre månader? Hur packar man för tre månader när man inte vet vad man ska göra? Det är vad jag har legat och grubblat över. För nu börjar det gå upp för mig att jag ska åka iväg tre månader. Det börjar kännas att det är rätt länge och jag har aldrig varit borta så länge. Extra skrämande är det att jag inte vet vad som kommer hända eller hur saker går till. Men det kommer gå snabbt sen är det min nya vardag för ett litet tag. Så tro inte att detta ska bli lätt för mig och svårt för alla andra och speciellt dig utan det kommer bli lika svårt för mig. Det kommer bli mycket tårar tro inget annat. Men vi växer in i våra nya roller så lever vi såhär ett tag sen är allt tillbaka till det vanliga. Det hoppas jag verkligen i alla fall för jag vill inget ska vara annorlunda när jag kommer hem. Du vet inte hur rädd jag är att det inte ska vara samma sak när jag kommer tillbaka. Därför är det läskig att åka iväg det är även läskigt för jag vet ingenting om hur det kommer bli och vara när jag är där. Men det är inget som vi kan se nu så det är bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0