Im back!

Får ju börja som man alltid gör när det var länge sedan man bloggade. Genom att ursäkta och förklara sig. Visst kan jag göra det, jag har efter studenten helt enkelt inte känt för att blogga fast jag egentligen har haft mycket att berätta. Men jag börjar istället idag en månad och två dagar efter studenten. Varför just idag?.. Det vet jag inte. Jag har tänkt länge på att jag ska skriva allt som händer i mitt huvud att jag går och funderar över.

Men det har hela tiden känt som jag blottar mig själv alldeles för mycket om jag berättar. Det beror inte på att det jag tänker på är hemligt utan att jag berättar fast ingen vill höra. Jag tvingar på mina känslor och tankar fast ingen har bett mig att berätta. Det gör mig ännu mer ängslig och lite ledsen att fast jag mängder med vänner så är där ingen som frågar. Då undrar man hur många vänner man har egentligen. Men detta är min blogg och ingen behöver läsa om man inte vill så därför ska jag skriva allt jag funderar över och hade velat berätta om någon fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0