Idag har varit en bra dag!

Idag har varit hur bra som helst. Både hunnit med att slita lite och njuta mycket! Flera saker har utmärkt sig mycket idag och tänkte nämna några nu.
.
Tänkte börja med det värdefullaste jag har, Jesper. Han är verkligen min bästa vän! Hela dagen har vi suttit och spelat tevespel och inte haft tråkigt en enda sekund. Det känns så himla bra att utan att ens behöva anstränga sig kan man ha hur roligt som helst och stortrivas. Lite samarbetsövningar och skratt åt varandra och vips så hade flera timmar gått. Är så glad att jag har en sådan relation som inte behöver massa energi för att rulla på utan så länge vi har varandra så är det bra. Då är jag tacksam! Så länge jag får ha dig som vän kommer jag leva lyckligt.
.
En annan sak som jag tänkt över är hur roligt det är att ha någon att kämpa med och för. Att vid varje steg finns det någon som hjälper en framåt. Mitt underbara lag som får motstånd och trötthet att verka obefintligt. Jag är stolt att vara en av er och är tacksam att ha er. För oavsett vad som händer finns där någon men en hjälpande hand. Allt som annars skulle bli tråkigt blir aldrig det med dem. Med dem trivs jag fast att vi kanske inte passar som ett pussel så kompletterar vi varandra och det gör oss starka. Hoppas att detta bara blir bättre och bättre för denna gemenskap vill jag vara en del av länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0