Gå på känsla, nja

Första riktiga bandy träningen igår med "ny" taktik och sådant. Innnan träningen var jag sjukt taggad och ladda, detta skulle bli askul. Sen började träningen och redan efter uppvärmningen räckte det för mig. Som vanligt är inte alla dagar då man presterar bäst på plan men att ha en sån dag samtidigt som det är första gången man håller i klubban på länge är ingen bra kombo. Istället blir jag bara frustrerad och inte blir bra. Ännu svårare blir det när man inte får några direktiv och svar på frågors som: Men gå på känsla! Visst kan jag det men skäl inte på mig efteråt då när ni tycker jag gör fel.
.
Förhoppningsvis känns det bättre i morgon när nästa träning är. Förhoppningsvis är min dåliga dag över och jag kan få kontroll över mitt spel igen för i går var jag mest förvirrad. När det hände blir jag sjukt frustrerad. Men med en god inställning klarar även jag av detta. Det behövs bara lite tid och övning innan man kommer in i spelet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0