Sista!

Nu när det bara är en termin kvar i skolan så betyder det inte att vi kan ta det lugnt utan nu åt det sista chansen att bättre på sitt betyg och känna att man är nöjd. Så det ska bli ännu en termin med massa plugg och inget liv men efter detta så är jag fri. I alla fall från plugg ett tag, så jag kan verkligen trötta ut mig nu. Och fast att det kommer vara mycket plugg så kommer det vara mycket annat som händer också. Mycket planerande och fixande för studenten som inte alls är lång fram nu. Och jag ska njuta, njuta av ta se slutet.

Men man måste samtidigt tänka på vad som ska hända sen och efter studenten. Det går ju inte att bara hänga för nu ska man sköta sig själv. Så jobb måste fixas och man måste komma på vad man vill plugga. Tyvärr kommer man ju inte vart med min gymnasieutbildning. Men det finns så mycket att välja på och mycket som är intressant. Så det får väl bli lite annat först så förhoppnings kommer jag på min framtid på vägen. För något jag vet är att det inte är bråttom och det är inte världens största beslut för jag kan alltid hoppa av och testa något annat. Fast jag får inte vara för lugn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0