Peace out!

Nu är det nu inställning som gäller för om jag ska klara av att inte gå ner mig så måste det ske en förändring. Så det är bara att inse fakta och ställa sig på att jag bara är här för min skull. Och jag gör inte någon skillnad mer än för mig själv. Alltså måste jag sluta tro att jag betyder något och är så viktig och istället bara vara. Jag ska sluta hoppas och låta mig njuta istället för att bli besviken. Så nästa gång är jag ingenting och bara där. Jag är inte där för att lyckas eller misslyckas för det gör ändå ingen skillnad. Jag kan vara helt likgiltig. För det är inte lönt att tro att jag ska få en chans att visa vad jag går för eller att visa att jag kämpar. Och oavsett är det ändå ingen som tittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0