Osocial

Jag kan nog vara den mest osociala människan någonsin. För helt ärligt så känner jag inte för att prata med någon de flesta timmarna på dygnet. Det är inget jag själv vill utan det bara blir så att jag undviker konversation. Och ibland lyckas jag mer än andra gånger.

Det är kanske inte det sättet man ska värna om sina vänner att undvika dem men ibland orkar man inte allt prat speciellt när jag själv är lika tråkig som förra gången. Det är ju inte så man får fler vänner heller men vad ska jag göra. Lite bättre kanske jag måste bli på att värna om mina vänner, för de jag har är underbara och jag vill inte tappa dem. Så skärpning från min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0