Nyårslöftet

Alla i min närhet säger att man ska vara nöjd med sig själv och att man inte så bry sig om vad andra säger så länge man själv är nöjd. Men den tittar man på teve, på nätet eller reklam, ja var som helst så får man något helt annat i sitt huvud. Vad är det för skit om att man ska vara pinnsmal och inte duger som man är. Jag tycker det är riktigt fjantigt att alla ska börja träna och banta efter nyår. Klart man ska träna alltid, det mår ens kropp bra av. Men inte för att bli smalare och att man inte har rätt storlek.

Förstår inte att man måste fixera så mycket vid utseende, det är bara sån lite bit av en personen. Vi borde förstå bättre och inte döma så mycket och sluta göra normen mindre och mindre. Så våga vägra banta! Nu menar jag inte man ska kränga och bli jätte tjock men nej jag menar att så länge man mår bra så var sund och lev! Det är okej att ha några kilo för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0