Nu ska jag vara här

Nu känner jag mig redo för att börja blogga lite mer regelbundet och meningsfullt så då är det väl bara att börja.

Idag var första gången på quben för terminen och jag får sånt lugn i kroppen när jag varit där. Fast det är stoj och jätte hög ljudvolym så gör det ingen ting. Eller ju just då är det jobbigt men jag är inte en del av det. Jag går inte dit för att flamsa jag går dit för att det känns bra och att jag trivs. Fast människorna som är där inte är mina närmaste vänner och jag inte gillar alla lika mycket så känns det bra att vara där. Vi har en gemensam sak och det är rätt sjukt att det ändå kan föra oss så nära tillsammans. För även om jag inte vet vad som hänt i allas liv precis så finns det ändå en förståelse och en värme som jag inte känner på andra ställen. T.ex i laget är det inte alls samma känsla och trygghet men där finns ju också en konkurrens som inte finns i quben. Jag är i alla fall väldigt glad att få vara en del av quben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0