Innebandy!

Om ni vill läsa något riktigt positivt inlägg så läs detta!

Jag kan säga att just nu är mitt självförtroende är på topp. Och varför det är på topp beror på att igår gjorde jag en roligt bra match. Det var inte bara jag utan hela laget och det känns riktigt härligt. Kan inte säga att jag var speciellt säker innan att det skulle gå bra igår. Jag var osäker och inte på hugget alls men sen när väl matchen kom igång. Då var adrenalinet på topp och jag var jätte nervös inför varje period för jag trodde jag skulle tappa lugnet och så. Men nej det gjorde jag inte och ingen annan heller. Så visst gick inte allting hela tiden med en men det gjorde inget för så mycket gick med oss. Fy fan vad vi var bra! Och jag är så jädrans nöjd! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0