Hur?

Ja idag är det fredag! Härligt med helg ska det bli. Idag ska jag äta en massa godis, skratta, slappa och njuta. De sysslorna är först prioriterade men det kommer ju bli inte plugg också såklart, jag har en labbrapport som ska in på måndag. Det blir ju inte så mycket plugg i morgon för när det är bortamatch så går hela dagen.. Prioriterar jag rätt? Den frågan ställer jag mig väldigt ofta, är det värt att inte ha någon tid över till vänner. Det är svårt ibland när man saknar och vill träffa ens vänner och man istället väljer att träna eller spela. Borde jag lägga ännu mer till på skolan? Borde jag satsa ännu högre i vissa ämnen eller räcker detta. När man inte vet är det svårt att ta beslut. Men om jag är nöjd som det är så varför ska det då ske en förändring. Fast är jag nöjd? Ännu fler frågor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0