19

Detta året fyller jag nitton år. Jag vet inte varför men det känns gammalt. Det känns som nu kan man inte längre vara tonårsfjantig. Fast egentligen så är jag ju fortfarande tonåring men det man kan inte skylla på det längre. Nu ska man vara förståndig och det är inte min bästa egenskap. Det kanske inte bara beror på att jag blir nitton utan också att jag ska själv bestämma vad jag ska göra och hur jag ska tjäna pengar och klara mig. Helt nytt för mig och det är väl också ett steg in i vuxenlivet. Så det är klart att det kanske är andra saker som gör att jag känner att jag måste bli vuxen. Vet att man växer in i allt och så länge man är förberedd klara man allt men lite skrämmande är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0