snorrunge

Du kanske tycker att jag är sjukt mesig, dålig, ful och menningslös. Jag bryr mig inte du får tycka vad du vill. Men kom inte och tro att du är bättre än mig för det är du inte. Mig kan du inte lägga all skit på och all din frustation. Jag behandlar dig med samma respekt som du ger mig och just nu ger du mig ingen respekt alls så. Tycker du ska skärpa till dig och börja bete dig som en vuxen. Nu är du bara en kaxig bortskämd och elak snorrunge. Jag tycker det är fjantigt det du håller på med och jag förstår inte hur du tänker. Men visst är det trist för mig men det är ändå mest synd om dig. Jag hoppas att någon sätter dig på plsts annars lär jag inte orka så länge till och det är rätt mycket frustration som byggts upp. Skönt jag slipper dig den mesta tiden.

Kommentarer
Postat av: Ditt undermedvetna

Stå på dig hjärtat!

2012-02-02 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0