Sluta sura börja le

Jag trivs med mitt liv, jag gillar det fast jag är stressad, ibland är ledsen och fast saker går fel. Så gör det ju i allas liv, ingen har en dans på rosor utan taggar. Jag försöker se saker positivt, gå in med ett öppet sinne och inte klaga alltid. Jag tror att det gör livet lättare. Visst det funkar inte alltid, jag ät inte bäst på det kan jag säga men jag försöker och det går nog bättre än om jag bara struntat i det. Jag hade inte behövt försöka utan jag har bara kunnat vara negativ och sur hela tiden. Fast det hade inte hjälp mig eller någon annan. Min tillvaro blir ju inte bättre för att jag surar. Det gäller att göra det bästa av situationen och försöka se allt lite positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0