När jag har tagit studenten

Efter jag har tagit studenten ska jag göra en massa saker men en speciell sak som jag verkligen längtar efter är att få läsa skönlitterära böcker. Nu händer det typ aldrig att jag har tid att läsa en bok förutom alla skolböcker. Jag har en lång lista på böcker jag vill läsa och det ska bli så skönt att utan stress kunna sätta sig ner och läsa. Visst låter detta töntigt och det är klart dukan göra detta nu med. Men nej jag kan verkligen inte det nu, jag kommer inte till ro och får lite ångest över att jag inte läser plugg istället. Det finns heller ingen tid kvar efter allt plugg och tränande. Men till sommaren då har jag all tid jag kan behöva och då ska jag läsa varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0