Helglängtan

Måndag igen.. Var tog denna helgen vägen? Det känns som mina helgen blir kortare och kortare varje vecka. Men så blir det när man vill hinna med så mycket som möjligt under en helg, så mycket att man inte hinner med hälften. Det kanske är därför helgen känns så kort. Speciellt när hela helgen går åt till innebandy och skola.. Tråkigt men lite kul har jag också hunnit med! Med betoning på lite. Så klart längtar jag redan till nästa, det är så mitt liv är varje gång helgen tar slut börjar en väntan för nästa. Denna veckan behöver jag inte vänta lika länge gör har studie dag på fredag. Woho! Och en annan sak som ät speciellt för nästa helg är att vi ät spellediga. Det är väldigt ovanligt och därför ska jag fira med att göra massa kul och träffa massor med underbara människor. Men man går inte glömma att jag måste plugga med.. Tyvärr försvinner ju inte det förrän i juni.. Men det är bättre än ingen helg alls så jag är glad! Så nu längtar jag i några dag, tränar, pluggar och sen ska jag njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0