Ett litet smakprov på vuxenlivet

Min första jobbintervju denna veckan spännande. Ska bli väldigt roligt, man känner sig lite mer vuxen då. Ser inte mig själv alls som vuxen i de flesta lägen. Jag är inte mogen för alla vuxen beslut och allt sånt men det är skönt att det kommer i små portionen. Vuxenlivet får gärna kommer men det räcker med allt bra för nu, fördelarna, och så kan jag ta det jobbiga sen, nackdelarna, när jag blivit vuxen mer än på pappret.

Men det ska bli kul med jobbintervju, vill verkligen ha ett jobb och tror att detta stället hade varit roligt att jobba på. Hoppas nu bara på att allt blir så bra som jag vill och det klaffar med mitt liv. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0