Sluta köra med skylt snart.

Åker till Helsingborg och Jesper (övning)kör, spännande! Kanske dags nu att själv ta tag i körkortet. Jag har funderat på det ett tag nu och bestämt mig att nu är det dags att på riktigt ta tag i det! Jag har inga ursäkter och inga hinder som kan göra att jag misslyckas. Så nu är det bara att plugga teori tills jag spyr, övningsköra så mycket jag kan och sedan boka uppkörning. Men då måste jag gå in för det 100% och inte vika mig för någon motgång. Sån tur har jag en tjatig sambo som kommer knäcka mig om jag inte gör mitt bästa. Hon kommer vara värre än mamma var med läxorna. Så nu är det dags! Nu har jag sagt det och bestämt mig så nu finns det ingen utväg. Mitt mål är att innan jag fyllt är så ska mitt körkort vara klart. Det kanske är lite tajt med tid med jag har inte mycket annat jag behöver lägga tid på så det är bara att börjar med att öppna boken och börja läsa på sida ett! Tror säkert att jag kan klara detta bra, bara med lite vilja och tur.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Finns viljan där så kommer du klara det galant! När du vet vad du vill så utför du det oxå! Lycka till! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0