Långdistansförhållande.

Om någon skulle fråga oss för ett år sedan om var vi står. Så var detta inte svaret jag hade gett. Ingen av oss hade tänkt oss detta men nu är det ändå så här. Du och jag har ett långdistansförhållande. Inte det optimala, långt ifrån det optimala men just nu är detta det enda alternativet. Oavsett hur mycket vi vill så funkar bara detta för fast att vi vill det bästa för oss så måste vi också tänka på oss själva. Så då får vi komma lite i andra hand. Vi ska klara detta, det gäller bara att drömma om framtiden och hur bra vi kommer ha det då. Fast att detta inte är det vi hade tänkt oss och inte heller förväntat oss så är detta det bästa i situationen. Och fast detta är helt mitt fel så hoppas jag ändå att du inte skyller allting på mig.

Men allt vi vill klara kan vi klara. Det gäller bara att tro på det!


Kommentarer
Postat av: J

Skyll inte på dig själv. Det är inte ditt fel på något sätt för att i prövar något nytt. Vi kommer klara det här utan problem. Älskar dig!

2012-12-17 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0