Komma tillbaka till mig själv.

Efter nyår när jag är tillbaka i Skövde då ska jag komma tillbaka till mitt vanliga jag. Då är det dags att komma igång med träningen igen och börja äta ordentligt. Men då finns det utrymme att gå och träna och laga nyttig mat i vårt egna kök. Så nu ska jag komma i ordning igen och börja bli lite mer bekväm med mig själv igen. Nu är det dags att börja pumpa på gymmet och flåsa i spåret. Både styrka och kondisen ska tillbaka som den var innan jag kom till Skövde.

Då kanske det kan hjälpa om jag får spela lite bandy igen och om jag har tur så får jag träna med Skövdes div3 lag under resten av säsongen och få tillbaka lite klubbteknik och kondis. Det hade varit riktigt kul för har saknar att få träna med boll och klubba. Det är även mycket lättare att komma iväg och träna om man har bestämda träningar som man måste gå på. För där finns människor som väntar på en och som förväntas att man ska komma. Så det är alltid ett bra sätt att komma igång. I alla fall för mig men det beror nog på att jag är så van att träna i ett lag. Får hålla tummarna att de vill ha mig där också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0