Hur tänkte du egentligen?

Ibland hade jag velat ha mod och våga utan skam eller rodnande säga och fråga allt jag vill. Så jag kan få lite svar på mina funderingar och förstå människor lite bättre. För ibland eller väldigt ofta så undrar man hur folk tänker och varför de beter sig som de gör. Är det bara rent knäppa eller hur tänker dem? Det är då jag hade velat våga med stadig röst och rak rygg ställa fråga hur tänker du? Var det så här du ville ha det? Vad var din baktanke? Helt enkelt vad trodde du skulle hända? För dessa frågor kommer ofta upp när folk beter sig på sätt som jag inte förstår. Så om jag hade haft mod hade jag velat ställa dessa frågor så jag i alla fall ibland kan få något svar som förklarar hela situationen. Tyvärr är ju det enda sättet att få svar är att fråga och då gäller det bara att samla mod och våga ställa fråga. Vad tänker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0