Vårglad

Just vi den här tiden varje år är jag nog extra glad. Tror det beror på att det börjar bli varmt och läge för jeansjack. Även att det börjar bli grönt i stan och blommor har börjat blomma. Solen skiner nu de flesta dagarna och alla är lite gladare.

Det är bra att det är nu jag är lite gladare än annars för annars vet jag inte hur jag skulle kunna klara av att inte skälla och skrika på skolan för att de förstör mitt liv! Som sagt innan. Har ju våra lärare inte förstått att vi slutar om lite mer än sex veckor. Gjorde en lite lista för att kunna få en bra överblick och kunna checka av vad jag är klar med men det gick ju sådär. Började med en lista på 10 12 saker den är fortfarande inte klar och är uppe i en 17 saker nu. Så det blev lite mer skolångesten men jag orkar inte förstöra mitt humör för det. Så min energi får gå till skolarbetet för det behövs om jag ska hinna med allt.

Men det är inte hela världen, nu händer mycket roligt med och om bara lite mer än sex veckor lämnar jag denna skolan med mitt största leende på dessa tre åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0