Klädkris

Jag har alltid samma problem när det gäller att hitta kläder som man kan ha till fest. Kanske beror det på att jag inte vill köpa saker för bara ett tillfälle men ändå blir det alltid så. Jag köper något för jag inte alls kan hitta något i garderoben att ha på mig. Och så använder jag det den där gången och sen vet jag inte när det ska användas nästa gång. Så det blir ofta så som jag egentligen inte ville. Sen blir jag ju aldrig riktigt nöjd heller. För jag har en bild i huvudet och den går inte alltid att förverkliga. Men förhoppningsvis så blir det bra till helgen med lite assistans av mamma och vänner ska jag nog vara nöjd. Förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0