Innebandy!!!

Innebandy?! Va nä det kan inte vara sant.. Jo de är sant jag har varit och tränat. Det var ett tag sedan men nu ska jag fan komma igång med bandyn igen. Lite förkyld och ont i foten, det får kvitta just nu för nu ska jag visa de nya att jag äger. För så måste jag tänka nu, jag ska visa dem att det är klart de ska satsa på mig och fast jag ska iväg på annat ska jag visa att jag satsar på innebandyn. Innebandyn är en stor del av mitt liv och den tänker jag inte släppa för jag ska iväg lite. Så nu ska jag stoltsera och visa upp mig.

Nya tränare sa jag ja. Så är det nu känner jag mig som första dagen i skolan när man ville impa på alla så man gör ett bra första intryck. I måndags håll de i träningen efter ett konstigt anslut tog de bara över utan en ledtråd om det innan så från att vara rätt lugn och känna en skönt känsla av att vara tillbaka på plan. Fick jag direkt en klump i magen av att bli iakttagen och analyserad. Allt fokus som skulle fokuseras på annat fokuserades bara på mig själv. Var enda pass blev på liv och död. Men vi tog oss igenom den fast vi kände oss lite bortglömda och oviktiga. Nu får det gå några träningar, lite skitsnack och larv så kommer vi nog tillbaka till vårt vanliga lugn och härliga känsla på träning. Hoppas bara på all fler av de goa tjejerna jag spelat med hela året vill fortsätta med oss om stannar kvar. Så heja oss så kommer det med lite positivt tänkande bli hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0