Im happy Im so glad

Jag har kommit på att som jag är nu trivs jag. Hur jag är som person och hur jag kan hantera situationer. Att jag är en stabil människa och att jag aldrig döljer vem jag är. Jag trivs med de åsikter jag har och vågar stå för dem. Jag är även glad att jag värderar mig själv högre nu än innan. Det är helt enkelt mitt liv så jag måste komma först. Jag är klar med att tjafsar med alla hela tiden men även att jag är klar med att bry mig om andras tjafs. Nu är jag stabil i mig själv och det gör jag kan värdera en relation på ett annat sätt. Det är jag som ska må bra och känna mig trygg och vara lycklig. Alltså måste jag inte alltid vika mig åt andra och göra alla andra nöjda. Det får de göra själv precis som jag får göra mig själv lycklig. Precis som man inte kan skylla på någon annan varför man är olycklig, kan man inte ge någon annan beröm för din lycka. Det är din egen förtjänst. Så jag säger tack till mig själv att jag mår så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0