Högskoleprovet

Skrev Högskoleprovet förra helgen och måste säga att det var riktigt svårt på ett konstigt sätt. Det kändes inte så svårt när jag gjorde det men jag var samtidigt osäker på alla svaren. Man kunde veta svaret utan att egentligen svara rätt. Alternativen var kluriga och lurade en lite tyckte jag. Sedan var ju tiden en faktor också, man hann inte riktigt med helt enkelt.

Nästa gång kommer definitivt gå bättre lite mer förberedelse och erfarenhet gör nog susen tror jag. Det var en spännande erfarenhet så jag är glad att jag gjort det. Och jag är väldigt nöjd med mitt resultat fast jag inte vet snittet än. Det var första gången så jag tog det med en klackspark och hoppas på bättre nästa gång. Good luck next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0