En ska mindre på listan!

Nu är det tisdag igen och jag har fått checka av ett prov till på min lista. Skönt! Känns bra när den blir kortare och kortare fast det är mycket kvar blir det i alla fall mindre och inte tvärtom. Så fast att all tid i veckorna går åt till att plugga så mår jag ändå bra. Det är inte så farligt om man väl kommer till ro och sitter för går det oftast fort och är rätt skönt. Men visst hade man kanske hellre velat göra annat. Och just vi denna tiden en och en halv månad innan studenten så finns det mycket annat att göra. Men det får helgerna räcka till, skolan måste gå först för jag vill nå mitt mål. Så det är bara att kämpa vidare så fler saker checkas av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0