Du ska inte tro du kan förstöra min plan.

Det är jag mot tiden och det kommer vara en duell mellan oss fram till studenten. Jag hinner aldrig med det jag borde göra och det kommer alltid upp andra saker jag hellre vill göra. Så inte hellre denna helgen hann jag med det jag skulle göra. Och det kommer inte bli mer tid framöver så jag känner väl att det är ett litet grått moln på min annars klarblåa himmel. För jag vill verkligen nå det mål som jag haft hela gymnasiet men då gäller det att allt går som det ska denna terminen och just nu så måste jag vara ärlig och säga att jag inte tror jag kommer klara det. Det är svårt att sitta inne och göra läxor när solen skiner ute och man inte ens vet var man ska börja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0