Trött

Efter en tung helg är min kropp och knopp tunga idag. Allting drar mig mot sängen igen, jag vill bara gå och lägga mig under täcket och vakna en annan dag. Men istället för det har jag dragit mig upp ur sängen till skolan och haft mina lektioner. Delaktig? Nej men jag var närvarande. Och när jag kommer hem ska jag göra mina läxor fast jag egentligen hade velat lägga mig i soffan och titta film. Om jag gör läxorna idag behöver jag inte sen, smart va? Så det är bara att kämpa tills man stupar och då kan man ju passa på att vila om man ändå ligger ner.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du måste smittat mig med din trötthet för jag är också helt slutkörd i kropp och sinne..

2011-09-12 @ 15:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0