Stress

Jag har märkt att jag blir mindre och mindre stresståligt. Jag har jätte lätt för att bli stressad, det räcker jag missar bussen så blir jag jätte stressad. Sen hade jag ju inte hoppats att jag var en så himla tidopptimist. Jag tror alltid att jag ska hinna med fler saker än vad jag gör. Men jag måste säga att jag blivit bättre och även på att planera i alla fall har jag bra koll på skolan. Men något som gör mig stressad är när andra människor är långsamma, för om allt rullat på som jag tänkt hade jag hunnit men där finns alltid en bromskols som ska förstöra min tidsplan. Men det är något jag måste lära mig att så är livet inget går tillräckligt fort. Planering är det enda som motverkar stress, bra planering är det som gäller men det behöver man ju inte vara fysiker för att förstå. Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0