Skola

Sitter på bussen på väg till skolan och bloggar, heja smartphone! Har ändå blivit mer bloggande sen jag ock lite hjälp med detta. Men det var inte det jag tänkte skriva om utan om skolan faktiskt. Första veckan var pest, jag var bara trött hela tiden, allt var förvirrat och då gick vi ändå inte mycket i skolan. Men nu när det gått två veckor är det rätt kul faktiskt. Det är intressanta kurser och mitt schema har blivit riktigt bra. Sen har jag tur att ha en klass som jag gillar, nägta av mina bästa kompisar och Jesper i skolan det gör ju allting lite lättare. Sen är det ju kul att lära sig nya saker och det har jag redan gjort, det beror nog på att vi har bra lärare som redan satt igång på 100%. Synd att det har varit lite klyd och så men det har inte gjort mig så mycket eftersom kg har varit på så bra humör att jag struntat i det. Allting blir säkert bra tillslut. Så jag vill bara säga att skolångesten har försvunnit och jag har nog blivet lite bättre på att ta tag i saker och planera. Synd bara att jag inte är riktigt lika exalterad att gå till skolan som Jonathan. Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0