Körkort?

Just nu känner jag att ja men jag kanske ska ta nu när jag har korta dagar några lektioner i veckan. Det känns inte ens skrämande längre. Innan kändes det som jag inte var redo fast nu känns det som kg har tid, viljan och behövet. Jag kan inte alltid lita på att någon annan finns där och om det nu finns tid så borde jag ta chansen så är det gjort. Så då ska jag bara komma till skott och boka några lektioner, hitta tryggheten i att köra och köra upp. Sen måste jag ju lära mig alla trafikregler också men det kommer väl, jag kan nog fler än vad jag tror. Nu när lillebror också kommit igång känns det som ett pytte litet krav, helt och hållet från min sida, jag ta det förre honom. Det kan ju också vara en bra morot fast jag ligger två år förre.. Så se upp på vägarna för här kommer jag, förhoppningsvis snart! Love Matilda

Kommentarer
Postat av: pappa

Kom igen, hjälps åt, gör det tillsammans

2011-09-02 @ 07:12:57
Postat av: Anonym

Heja heja tillan! du kommer klara detta galant! precis som allt annat du gör! puss mamma

2011-09-02 @ 07:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0