Jag uppskattar er!

Man ska uppskatta de människor man har runt om sig mer. Människor som lär en och formar mig till en vuxen, hur ofta säger jag tack till mina lärare för allt de gör? Mina vänner som ställer upp för mig, är min mark och stabilitet, hur många gånger har de sett min tacksamhet? Mina föräldrar? Nä jag borde oftare säga till och inte bara till mattanterna. Det borde bli rutin på att visa hur mycket jag bryr mig om och tycker om de människor runt om mig. Och att jag verkligen saknar människor som jag inte träffat på länge, har inte glömt bort något utan bara inte haft tillräckligt mycket tid. Men nu ska det bli ändring jag vill visa att jag bryr mig! Love Matilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig, man förstår ibland inte hur många människor som verkligen finns där för en. Ska bli kul att träffa dig igen efter så lång tid, vi har mycket att ta igen! Kram

2011-09-04 @ 22:05:48
URL: http://annnahoj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0