Bloggblogg.

Vad är en blogg egentligen? Inget speciellt i alla fall för det finns miljoner bloggar och alla människor runt om en bloggar. Jag har bloggar i mer än tre år och under den tiden har bloggvärlden förändrats sjukt mycket. Och det har även min blogg gjort från början var den som alla andras, jag berätta vad som hände i mitt liv, lite bilder på mina fina vänner. Fast nu tycker jag att min blogg är lite mer speciell i alla fall, jag bloggar om mitt liv precis som innan men det är igenom mina tankar och funderingar ni får följa mig. Alla bloggar är ju ett sätt att visa sig och på samma sätt som jag vill alla andra nå ut till människor. Så så speciell är jag nog egentligen inte. Jag skriver min blogg så här för att jag hade velat läsa denna sortens blogg, se att det finns en annan tjej som har samma känslor och funderingar. Om jag hade läs min egen blogg när jag var 15år och inte hade en aning om vem jag var och varför jag känner och tänker så där så kanske jag hade blivit lite lugnare vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0