Babbel

Vill bara meddela att idag är det fredag. Så härligt med helg säger jag bara. Fast denna skolveckan inte varit speciellt jobbig så är det ändå skönt att ta helg. Börjar bli lite stressad redan med allt som ska göras och hur man ska prestera. Stress och prestation är ingen bra kombo kan jag säga. Då blir ingenting bra, jag blir grinig och det blir inte heller bättre om någon försöker pusha mig. Innebandyn igår var ett sådant exempel. Nu har man ju gått ett par veckor i skolan så nu börjar allvaret med prov, projektarbete och seriestart. Alla stressmoment. Jag har också börjat se hur det går i skolan och vissa saker går ju bättre än andra kan jag säga. Sånu gäller det att ta tag i det som jag struntat i och skita i allt runt om med lärare och tjafs. Jag får bara se ett fett MVG i slutändan istället. Glömde även att anmäla mig till högskoleprovet... Piss jävla bajs skit men när man har huvudet fullt med gröt går inget rätt. Så en massa svordomar får avsluta mitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0