Älska innebandy

Det blir bara roligare och roligare på innebandyn. Kanske beror det på att vi blir bättre och bättre eller så är det en förbättring i sammanhållningen som gör det. Vad det beror på vet jag ju egentligen inte men jag uppsattar att det blir roligare. Det är ju alltid kul när man ser hur ens kämpande och försökande äntligen ger resultat och det får jag faktiskt säga att jag tycker det har gjort. Sen finns det ju fortfarande jätte mycket kvar att justera men små steg fram är fortfarande framåt. Men det är alltid kul att se att det går framåt, att man märker det då blir det som svart på vit. Och sen börjar det ju närma sig seriestart och det är ju något man ser fram emot. Det är ju det vi har tränat för. Så det är nog också en orsak varför det blir roligare för man ser tydligt att det är då det håller allt fram tills dess är ju bara träning. Alla matcher, all träning och inget är riktigt lika mycket på allvar som det kommer att bli. Fast man försöker att tänka likadant finns det alltid där i bakhuvudet, träning. Då är inte misstagen lika stora. Oavsett så är det roligt och det var det som var min poäng med detta inlägg. Innebandy är roligt! Love Matilda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wooooop! :D

2011-09-07 @ 21:48:02
Postat av: pappa

go go

2011-09-08 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0