Vänta

Vänta är jobbigt hatar att slösa min tid på att inte göra något. Visst kan man alltid vara lite effektiv och göra något annat medan man väntar som nu. Men ibland när det är inte så länge man ska vänta så tänker man men okej jag bara sitter och tar det lugnt. Då tar det alltid mycket längre tid än väntat och ångrar sig sen och tycker det var slöseri med tid. Rätt så ofta om jag själv får säga är jag rätt bra på att inte slösa tid. Men samtidigt är jag jätte bra på det eftersom när man ska plugga men inte riktigt känner för det så är det jätte lätt att göra ingenting. Allt för att man inte orkar börjar. Så stället för att börja direkt och bli snabbt av med den, drar man ut på det jätte längre och får ännu mindre tid till annat.

Kommentarer
Postat av: vicky

förlåt hjärtat!tycker heller inte om att vänta men denna gången var det inget jag kunde påverka <3

2011-10-08 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0