Happy face.

Allting blir bättre med lite positiv inställning. Jag blir bättre om jag är lite positiv. Livet blir bättre. Ibland hamnar man i en negativ spiral som är svår att vända. Den är full av negativa känslor och tankar men vid ett tillfälle måste man bara släppa dem. Det går inte att hålla fast vid dem för de tär på alla runt om kring en och förstör. Så jag hoppas att jag tillräckligt ofta släpper om de tankarna och går vidare. Den positiva känslan mår man så mycket bättre av det går en bättre och människor runt om en känner sig också bättre. Det blir en ny spiral, fast positiv. Men visst ät det svårt när man fastnat i negativitet (kanske inget riktigt ord) men man kan vända på allt. Så nu gäller det att bara ta tag i det och kämpa för en positiv stämning inom sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0