Från pepp till depp.

Att ett ord eller en mening kan ändra ens inställning. Från att vara positivt inställd och taggad är jag nu rätt neutral och struntar i det. Jag har ingen lust längre att tro på mig själv när ingen annan gör det. Varför ska jag vara så himla positivt inställd när det inte ens är säkert jag är tillräckligt bra. Då vill man bara ge upp innan man ens har försökt bara för att det kommer någon och säger något som får en att se det helt annorlunda. Hatar när folk förstör för en utan att veta om det.


Kommentarer
Postat av: hanna

Darling! Du är den bästa, sötaste, roligaste, tokigaste, impulsivaste, träningsstokiga, bästabackigaste, klädgalan, mysigaste,flitigaste, mattegeniistaste, bästadotteraste, vackraste som finns!!

2011-10-13 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0