Deppbloggen

Jag hade lätt kunnat få priset för världens deppigaste blogg i alla fall nu för tiden. Men är i en dal av mitt liv och då är man helt enkelt inte på topp och det syns nog tydligast här. Men så är livet just nu och det är bara ta och leva med det. Det gäller att ta det lugnt, mysa och äta massa goda kakor. Höst solen och dess värme är fortfarande härlig så den försöker man ju nyttja till max. Så fast det är rätt mycket deppande och ont i huvudet så är det samtidigt rätt mycket mys. Fast jag egentligen borde stressa ihjäl med alla prov och läxor. Om en vecka kan jag ta det lugnt på riktigt, en veckas lov kommer riktigt lägligt men har samtidigt en del plugg att göra under den veckan för skolan tar inte paus bara för att det är lov. Men sen är det inte långt till jul och ännu mer avkoppling. Tiden går så mycket fortare än vad man tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0