Fartfylld helg

Jag har inte haft två sekunders luft sedan i torsdags.. Men nu är jag på väg hem igen och då kommer lugnt tillbaka. Inte så mycket fart och bestämde tider, nu får man göra vad man vill nästan när man vill och det är skönt. Visst har det inte varit för jobbigt med föreläsning hela dagarna men det är skönt med lite tid till annat också. Även det att man blir fruktansvärt trött av att lyssna och tänka hela dagen. Men det har varit intressant och nu kan man ju utesluta några fler yrken man ska undvika. Så visst har det varit givande och så jag är glad att jag gjort det. Även funnit några nya vänner! Någon gång måsta vara den första resan man gör helt själv, det är skönt att man klara av det också. Så med ett nöjt leende åker jag söder ut igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0