The second one.

Jag vill vara lika betydelsefull, jag vill frambringa lika mycket känslor och jag vill ta lika mycket plats men det gör jag inte. Jag tror du aldrig kommer ha den passionen för mig, du älskar mig men det är inte samma sak. Jag får helt enkelt nöja mig med en andra plats och det funkar väl. Bättre något än inget säger man ju och det håller jag helt med om för att vara på andra plats är helt underbart. Men klart hade jag velat vara först det vill ju alla, man strävar ju alltid efter något bättre. Vi har helt enkelt olika passioner du har det och jag har dig. Och så kommer det att vara, det är något större än mig och då blir det inte samma påverkan när jag inte betyder lika mycket. Men så länge du är min första så kan jag gärna vara din andra. För jag vet redan nu att jag är besegrad så jag kanske inte frambringar samma känslor men jag är nog rätt bra ändå.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0