Nu är det nära.

Måste få själv att jag verkligen längtar till sommarlovet som alla andra som går i skolan. Det ska verkligen bli skönt att vara läxfri i 10 veckor och kunna slappna av och inte behöva prestera ett skit. Om jag inte hade blivit extremt uttråkade hade jag legat i en hängmatta hela sommaren och läst böcker. Men så får väl hitta på en massa roligt och inte stressa en enda gång. Förhoppningsvis får jag jobba också men det får vi se hur det blir. Nu när det bara är tre veckor var till skolan är slut märker man verkligen hur skönt det ska bli. Denna sommaren kommer vara fylld med en hejdundrandens massa kul! Så låt dessa tre veckor gå fort och låt mig hinna med allting som ska hinnas göra innan dess.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0