Det är en stor värld

Tänk att en av mina närmaste vänner ska resa till andra sidan jorden och spendera hela sommaren där. Det är något enormt att resa till Kina helt själv och jag kan säga att jag beundrar henne stort för jag själv hade aldrig vågat sätta mig på ett flyg och sedan veta att de som är framför mig är något helt nytt där det inte finns något alls som känns igen. jag är stolt över henne att hon vågar och följer sin dröm men samtidigt är jag rädd för jag vill för allt i världen att det inte händer henne något. Jag kommer sakna henne något extremt, en hel sommar utan henne kommer inte bli så rolig som den hade kunnat bli. Men jag får hurra för tekniken för då kan vi i alla fall prata så jag vet hur det går för henne och allt blir lite lättare. Så nu önskar jag verkligen att allting blir som hon hoppats och det inte händer henne något. Så länge hon har velat göra något sånt här så är jag bara glad för hennes skull att det verkligen händer för det kommer bli en upplevelse som hon aldrig kommer kunna uppleva annars så nu är det bara jag som ska få samma inställning som henne och våga släppa henne för en hel sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-04 @ 23:04:08
Postat av: Anonym

Naw tack jadå skype, msn, fb osv. Kommer sakna dig med! <3

2011-05-04 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0